Kvinneforbundet Betaninen Oslo Speider Misjonsselskapet Metodistkirken

VARM, INKLUDERENDE
OG JESUSBEGEISTRET

Forsiden>Bli konfirmant i Petrikirken!
Bli konfirmant i Petrikirken!

2021-08-14

Du som har fylt eller fyller 14 år i 2021/født i 2007, er velkommen til og være konfirmant i Petrikirken! Dette kan bli et spennende, morsomt og innholdsrikt år for deg!

Konfirmasjonstiden starter  i høst med KickOff med morsomme leker, konkurranser og grilling slik at vi kan bli godt kjent med hverandre. Vi møtes så annenhver uke gjennom året med variert og meningsfullt opplegg med en fin blanding av moro og alvor. Du får oppleve et hyggelig fellesskap og kanskje få deg nye venner for livet. Du får muligheten til og dra på leir og dra på turer. De siste årene har vi dessverre ikke fått reist noe særlig, men vi håper på og kunne tilby en tur med konfirmantene i år. Selve konfirmasjonsdagen, søndag 24.april 2022, blir en festdag for deg, familien og menigheten.

Petrikirken er en del av Metodistkirken i Norge og vi samarbeider også med andre menigheter i noen samlinger og leirer. Det er ikke krav til at du må tilhøre Metodistkirken. Det er heller ikke et krav til at du er døpt. Alle er uansett velkommen!

Som konfirmant i Petrikirken kan du:

• Finne ut mer om deg selv og troen på Gud
  • Lære mer om Bibelen og hva den handler om
  • Snakke om kristen tro der det er plass til både tro, tvil og undring
  • Bli kjent med menigheten og få være en del av noen gudstjenester
  • Få nye tanker om livet

Påmeldingen skjer ved mail enten til petrikirken@metodistkirken.no eller celine.noelle@hotmail.com. Selve konfirmasjonstiden koster ikke noe, men det er egenandel på turer o.l. Mandag 6. september kl.18.00, vil vi ha et informasjonsmøte der foreldre/foresatte og de kommende konfirmantene vil få noe mer grundig info om selve konfirmantundervisningen og annet relevant informasjon om konfirmasjonstiden fra høsten og utover. Vi håper på og se dere!

Bli konfirmant i Petrikirken!

Petrikirken er en del av Metodistkirken i Norge

Petrikirken ønsker å være en varm, inkluderende og Jesus-begeistret menighet. Velkommen til oss!